Betyder?

Man undrar alltid vad man betyder för alla andra? 
När de handlar om familjen, vad är de som är så stort att man inte kan se hur sin lilla syster mår när hon är dödssjuk? 
Att gå runt till andra och påstå saker att ni inte visste att jag var sjuk? Eller att ni har tagit kontakt men att jag inte vill. jag är den som skulle stå här med öppna armar så mycket saknar jag er!! Men en sak förstår jag inte nu när ni vet hur min hälsa är varför inte höra av er? 


Ni har alltid sagt att oavsett vad som händer så finns vi alltid där för dej Rebecca och vi älskar dej. Bara en massa ord för vart fan är ni nu? 
Jag är så fruktansvärt förtvivlad och ledsen. Oavsett vad som har hänt eller vem som har sagt vad osv så älskar jag er två över allt annat. Alla minnen från er alla dagar timmar och sekunder kommer jag ihåg och har dom i mitt hjärta. 
Räcker de inte med den smärtan jag går igenom nu? Vad har jag gjort för att ha de så? Många frågor och få svar.

Jag önska bara att ni hade vart här hos mig för den dagen om den dagen kommer och jag hinner dö så är de ni som kommer må så dåligt. 
Den känslan att känna sig hatad eller att dom inte vill ha en lilla syster som mig är fruktansvärd. 

Jag tror på ett bättre liv än detta!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: